آرشیو شهریور ماه 1401

فروشگاه لوازم یدکی اتوبوس و کامیون

همه چیز درباره بالانس لاستیک خودرو

۹ بازديد
بالانس تایر چیست؟ و آیا لاستیک های شما نامتعادل هستند؟ در ادامه بخوانید تا بدانید این اصطلاح به چه معناست، چرا لاستیک ها به بالانس نیاز دارند و نشانه هایی که ممکن است مشکل تعادل داشته باشید.
 
بالانس تایر چیست؟
بالانس تایر - که به آن بالانس چرخ نیز می گویند - توزیع ناهموار وزن روی چرخ ها را برطرف می کند. چرخ هایی که متعادل نیستند می توانند باعث لرزش، سایش بیش از حد لاستیک، آسیب به سیستم تعلیق و سایر مشکلات شوند.
خرید لوازم یدکی کامیون را از تهران یکتا تجربه کنید.
 
در طول یک سرویس تعادل لاستیک، یک تکنسین آموزش دیده مجموعه چرخ و لاستیک شما را روی یک ماشین بالانس تایر سوار می کند. دستگاه برای تعیین میزان عدم تعادل، مجموعه چرخ و لاستیک را می چرخاند. با استفاده از این اطلاعات، تکنسین می‌تواند وزنه‌های صحیح چرخ را برای تعادل مناسب چرخ و لاستیک نصب کند.
 
اغلب، تعادل و تراز چرخ ها در طول یک بازدید اتفاق می افتد، اما آنها خدمات یکسانی نیستند. تراز به تنظیم زاویه فرمان و تعلیق وسیله نقلیه شما اشاره دارد. این شامل بالانس کردن لاستیک ها یا چرخ ها نیست.
 
چرا لاستیک ها به بالانس نیاز دارند؟
مطمئناً تعادل لاستیک مهم به نظر می رسد، اما چرا واقعاً به این سرویس برای وسیله نقلیه خود نیاز دارید؟ بالانس مناسب لاستیک‌های شما ممکن است مزایای مختلفی از جمله
 
: سواری نرم تر
ساییدگی و پارگی کمتر روی لاستیک ها
فشار کمتری روی پیشرانه
مسافت پیموده شده بنزین بهتر
صدا و لرزش کمتر
چگونه لاستیک ها از تعادل خارج می شوند؟
علت نامتعادل شدن لاستیک ها چیست؟ فرسودگی نایکنواخت لاستیک یا کاهش وزن چرخ پس از ضربه اغلب شایع ترین مقصر هستند. همچنین، اگر ماشین خود را برای مدت طولانی بدون حرکت آن را پارک کنید، ممکن است لکه‌های صافی روی صفحه تماس آج ظاهر شود که منجر به لرزش در سرعت جاده شود. نشانه هایی که نشان می دهد نیاز دارید تایرهایتان متعادل باشداگر لاستیک ها به طور ناهموار فرسوده شده اند، ممکن است نشانه آن باشد که لاستیک های شما باید بالانس باشند. در صورت مشاهده لرزش در فرمان، تخته کف یا صندلی، ممکن است همین امر صادق باشد. جایی که ماشین شما می لرزد می تواند به شما بگوید که آیا چرخ های جلو یا عقب باید متعادل باشند. اگر فرمان در حال لرزش باشد، لاستیک های جلوی شما ممکن است مقصر باشند. اما اگر در صندلی‌ها لرزش احساس می‌کنید، احتمالاً لاستیک‌های عقب باید متعادل باشند. عوامل دیگری نیز ممکن است منجر به لرزش شوند. اگر هر یک از علائم بالا را مشاهده کردید، بهتر است وسیله نقلیه خود را توسط یک تکنسین متخصص بررسی کنید. چه زمانی باید لاستیک های خود را بالانس کنید؟
اگر علائمی را مشاهده کردید که نشان می دهد لاستیک های خود باید بالانس شوند، قطعاً باید یک قرار ملاقات بگذارید تا وضعیت توسط یک تکنسین آموزش دیده بررسی شود. اما به طور کلی، شما باید لاستیک های خودروی خود را هر 5000 تا 6000 مایل بچرخانید و بالانس کنید یا طبق توصیه سازنده. زمان های دیگر برای بالانس کردن لاستیک ها عبارتند از: در طول سرویس چرخش لاستیکدر طول خدمات تعمیر لاستیک پنچر شدهدر طول بازدیدهای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده منظمچه مدت می توانید با لاستیک های نامتعادل رانندگی کنید؟به محض اینکه متوجه لرزش شدید، باید وسیله نقلیه خود را بررسی کنید. متأسفانه لاستیک های نامتعادل خود به خود درست نمی شوند. یک تکنسین آموزش دیده باید مشکل را حل کند.

علائم خرابی میل گاردان ماشین

۱۱ بازديد

وسیله نقلیه شما می تواند در برابر انواع مختلف خرابی ها و مشکلات نگهداری آسیب پذیر باشد. دانستن نحوه شناسایی دقیق و سریع این مشکلات می تواند شما را از هزینه های تعمیرات گران نجات دهد. به دنبال نشانه‌های یک محور محرک بد باشید تا از این هزینه‌های گران قیمت نگهداری جلوگیری کنید و خودروی خود را روان و ایمن کنید.

تهران یکتا فروشگاه لوازم یدکی اتوبوس است و شما می توانید لوازم یدکی اتوبوس مان خود را از آنجا خریداری نمایید.

 

ارتعاشات از زیر وسیله نقلیه شما

مسلماً رایج‌ترین علامت خرابی محور درایو، لرزش است که از زیرشاخه وسیله نقلیه شما می‌آید. شدت ارتعاش ممکن است با میزان خرابی شفت محرک شما تعیین شود، که تشخیص زودهنگام را برای جلوگیری از آسیب بیشتر ترجیح می دهد.

 

اجزای معیوب رایج که ممکن است منجر به ارتعاش شوند عبارتند از:

 

مفاصل جهانی (U-Joints)

کوپلرها

بلبرینگ حامل

صداهای جیرجیر

شنیدن این صداهای جیر جیر ممکن است سخت باشد، اما معمولا زمانی که ماشین شما با سرعت کمتری رانندگی می کند، ظاهر می شود. صدای جیر جیر به دلیل از دست دادن روانکاری مفصل U رخ می دهد و صدا از خراشیدن قطعات فلزی روی یکدیگر در حین حرکت می آید.

سر و صدا را به سرعت دریافت کنیدهرچه سریعتر بتوانید نویز را شناسایی کنید، سریعتر می توانید مشکل را برطرف کنید. هر چه مدت زمان بیشتری اجازه دهید که مفصل U فرسوده شود، هزینه تعمیرات بیشتر خواهد بود. اگر مشکل را زود تشخیص دهید و U-joint هنوز در وضعیت خوبی قرار دارد، تنها مقداری گریس برای از بین بردن نویز لازم است. مسائل مربوط به چرخاندن وسیله نقلیه شماهنگامی که فرمان خود را می چرخانید، به دنبال علائمی باشید که نشان می دهد وسیله نقلیه شما به اندازه قبل تیز نمی چرخد. این خرابی با قابلیت های تراشکاری شما می تواند نتیجه اتصالات U معیوب در محور محرک شما باشد. خرابی اتصالات U می‌تواند مانع چرخش صحیح چرخ‌ها شود و باعث سخت‌تر شدن چرخش شود.
 ماشین در هنگام شتاب دادن می لرزدیکی دیگر از نشانه هایی که باید مراقب آن باشید، لرزیدن وسیله نقلیه شما هنگام شروع شتاب است. لرزش بیش از حد زمانی که از حالت توقف به سرعت پایین می‌روید، می‌تواند ناشی از فرسودگی اتصال U در محور محرک شما باشد که باعث تکان‌های غیرقابل کنترل در هنگام افزایش سرعت می‌شود. انتظار باعث آسیب بیشتر خواهد شدلحظه ای که مشکلات شفت درایو خود را شناسایی کردید، باید فوراً آن را تعمیر کنید. محور محرک شما چیزی است که به وسیله نقلیه شما اجازه حرکت می دهد و اگر دچار شکستگی قابل توجهی شود، در بهترین حالت بی فایده و در بدترین حالت خطرناک می شود. بدانید که قطعات شفت محرک خودرو را از کجا بخرید تا قطعاتی که بیش از حد آسیب دیده اند و نمی توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد را جایگزین کرد.میل درایو یکی از حیاتی ترین تجهیزات در مورد خودروی شماست. این نیرو را از گیربکس وسیله نقلیه شما به دیفرانسیل عقب خودرو منتقل می کند. سپس نیرویی که به آن دیفرانسیل فرستاده می شود برای تامین انرژی تایرهای عقب استفاده می شود. بدون آن میل محرک که قدرت را انتقال می دهد، چرخ های عقب شما تا حد زیادی بی فایده خواهند بود.

 مقایسه میل گاردان فولادی و آلومینیمی
در حالی که اکثر میل‌های محرک استاندارد از فولاد ساخته شده‌اند، می‌توانند در چندین ماده مختلف دیگر نیز تولید شوند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل است که باید تفاوت بین میل‌های محرک آلومینیومی و فولادی را بدانید و اگر به دنبال سفارشی‌سازی وسیله نقلیه خود هستید، کدام یک عملکرد خودروی شما را بهتر بهینه می‌کند. میل محرک فولادیمتداول ترین نوع میل محرکی که می توانید پیدا کنید، و آنچه که ماشین شما به احتمال زیاد در اولین خرید آن دارد، شفت ساخته شده از فولاد است.
 مزایااز آنجایی که آنها در بین خودروسازان بسیار رایج هستند، خرید میل محرک فولادی در مقایسه با مواد دیگر نسبتاً ارزان است. اما در حالی که آنها ارزان ترین گزینه برای شما هستند، این بدان معنا نیست که آنها بی کیفیت هستند. شفت‌های فولادی همچنان می‌توانند صداها و ارتعاشات را در حین رانندگی کاهش دهند و به اندازه کافی بادوام هستند تا در برابر برخی مجازات‌ها مقاومت کنند. در حالی که آنها استاندارد سهام و کارخانه هستند، این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند کار را انجام دهند. معایببزرگترین ایراد میل محرکی که از فولاد ساخته شده است وزن آن است. آنها به طور قابل توجهی سنگین تر از سایر مواد هستند، که در حالی که به شفت دوام می بخشد، به این معنی است که وزن بیشتری به وسیله نقلیه شما اضافه می کند. این وزن اضافی فشار بیشتری به موتور ماشین شما وارد می کند و باعث می شود که برای چرخاندن شفت سخت تر کار کند.انواع فولادچند نوع محبوب از شفت فولادی وجود دارد. اولین مورد Chromoly است که هنوز سنگین است اما در سرعت های بالا بهتر است. همچنین میل‌های محرک لوله درز نیز وجود دارد که بسیار ارزان هستند اما نسبت به سایر انواع ضعیف‌تر نیز هستند. 
میل محرک آلومینیومیشفت آلومینیومی به عنوان چیزی که معمولاً در خودروهایی با به روز رسانی های پس از فروش پیدا می کنید، بهبودهایی را نسبت به فولادی ارائه می دهد، اما به قیمت سایر جنبه ها. مزایابا شفت های آلومینیومی، به طور کلی دو مزیت نسبت به فولاد دارند که رانندگان به دنبال آن هستند. اولین مورد از این مزایا کاهش وزن بسیار زیاد است. به طور معمول، تغییر به یک محور آلومینیومی به معنای کاهش وزن از 10 تا 20 پوند است. این کاهش وزن برای موتور نیز مفید است، زیرا وزن آن در صورت نیاز به چرخش بزرگ‌تر می‌شود، درست مانند میل‌های محرک. وزن کمتری که نیاز به چرخاندن داشته باشد، برای موتور شما راحت تر است. دومین مزیت بزرگی که برای مصرف کنندگان جذاب است، توانایی آلومینیوم در مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت تر از فولاد است. به طور خاص، رانندگان در محیط های برفی اغلب به میل محرک آلومینیومی تغییر می کنند.
دلیل این امر این است که آلومینیوم برخلاف فولاد در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این به آن در شرایطی که در غیر این صورت فرسوده شده و میل‌های محرک فولادی زنگ می‌زند، طول عمر بیشتری می‌دهد. لازم به ذکر است که در حالی که آلومینیوم در برابر زنگ زدگی مصون است، همچنان خورده می شود و باید به طور معمول مورد بازرسی قرار گیرد. معایبدر حالی که آلومینیوم با کاهش وزن همراه است، این بدان معناست که در مقایسه با فولاد، فلز ضعیف تری است. احتمال شکستگی با شفت های آلومینیومی به مراتب بیشتر است، اما وقتی آلومینیوم می شکند، قیچی می کند. این باعث ایجاد لبه های خطرناک و تیز می شود که می تواند برای اجزای داخلی وسیله نقلیه شما و همچنین شما خطری ایجاد کند. نکته منفی دیگر شفت های آلومینیومی این است که میزان لرزش یا صدا را کاهش نمی دهند. این منجر به درایوهایی می شود که چندان راحت نیستند و حتی می توانند حواس رانندگان را پرت کنند.بهترین برای استفاده شماپس از در نظر گرفتن تفاوت بین میل محرک آلومینیومی و فولادی، باید بدانید که کدام نوع میل محرک برای استفاده متوسط ​​وسیله نقلیه شما ایده آل ترین است. برای استفاده منظم و روزمره، ممکن است بخواهید فولاد را در نظر بگیرید. اگر محیطی که در آن زندگی می کنید مستعد زنگ زدگی وسیله نقلیه شما است، ممکن است آلومینیوم راه حلی باشد. مهم نیست که چه مسیری را انتخاب می کنید، می توانید با Drive Shafts of Tulsa تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین میل محرک برای وسیله نقلیه خود کمک کند. متخصصان خودرو می توانند تخصص خود را با انتخاب قطعات جایگزینی میل درایو که می توانند مطابق با نیازهای شما باشند، ارائه دهند.

 

دیفرانسیل کامیون

۱۰ بازديد

دیفرانسیل زیاد شبیه قطعه ماشین نیست، اما ماشین شما یکی دارد و بسیار مهم است! در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که باید در مورد آن بدانید:

 

دیفرانسیل قدرت را به چرخ ها تقسیم می کند. چرخ‌های ماشین باید با سرعت‌ها یا فواصل مختلف به‌طور منظم بچرخند، مخصوصاً هنگام چرخش. به عنوان مثال، وقتی به چپ می‌پیچید، چرخ سمت راست باید کمی سریع‌تر بچرخد، زیرا کمی دورتر از چرخ چپ فاصله دارد. به همین دلیل است که به آن "دیفرانسیل" می گویند. خودروهای 2 چرخ متحرک دارای این قسمت در جلو و خودروهای 4 چرخ متحرک دارای یکی در دو طرف هستند.

برای خرید لوازم یدکی کامیون و لوازم برقی اتوبوس به تهران یکتا مراجعه کنید.

 

 

چه زمانی دیفرانسیل نیاز به تعمیر دارد؟

خودروهای با مسافت پیموده شده بیشتر به تعمیرات دیفرانسیل نیاز دارند. مراقب این علائم باشید که نشان می دهد شما ممکن است به کار نیاز داشته باشد:

 

صدای سوت روی محور یا نزدیک آن. (معمولا یکی از اولین نشانه های یک مشکل است.)

صدای تق تق در نزدیکی محور هنگام شتاب گیری یا سواحل. (این با گذشت زمان بدتر می شود.)

احساس کشش در ماشین هنگام سوار شدن به دریا.

این علائم را نادیده نگیرید و وسیله نقلیه خود را چک کنید. از خرابی در جاده و تعمیرات بالقوه گران‌تر اکسل یا گیربکس در امان خواهید بود.

 

دیفرانسیل چگونه تعمیر می شود؟

گاهی اوقات "تثبیت" دیفرانسیل به آسانی اضافه کردن مایع است. (با اطمینان از اضافه شدن روغن مورد نیاز در صورت نیاز دیفرانسیل را حفظ کنید.) متأسفانه، اگر مشکل مایع کم نیست، تعمیر دیفرانسیل یک کار پیچیده است. قطعات کوچک و ابزارهای مخصوص زیادی مورد نیاز است. مکانیک باید دستگاه را جدا کند، هر قطعه را برای مشکل بررسی کند، قطعات آسیب دیده را جایگزین یا تعمیر کند، و سپس همه چیز را دوباره کنار هم قرار دهد. اغلب بسیاری از قسمت های دیگر خودرو فقط برای رسیدن به آن باید از بین بروند. این کار به کسی نیاز دارد که واقعاً بداند چه کاری انجام می دهد.

 

سر و صدای دیفرانسیل عقب یا نشتی پرهزینه استنشتی دیفرانسیل عقبشما به دلایلی یک کامیون یا شاسی بلند سنگین دارید - سخت کار می کند و باید قابل اعتماد باشد. روی موتور و گیربکس دقت کنید و مایعات را مرتباً تعویض کنید تا از خراب نشدن آنها مطمئن شوید. اما آیا به دیفرانسیل عقب خود دقت کرده اید؟ اگر به آن فکر نکرده اید، احتمالاً به دلیل سرویس دیفرانسیل عقب است. اگر صدای دیفرانسیل عقب دارید، که مانند صدای چرخیدن از پشت ماشین شما به نظر می رسد، احتمالاً خیلی دیر شده است و تعمیر دیفرانسیل عقب در آینده شماست. شروع به شنیدن صدای کلیک یا نویز هنگام چرخش ممکن است به این معنی باشد که باید بفهمید با ماشین آسیب دیده خود چه کاری انجام دهید، خواه آن را بفروشید یا تعمیر کنید. 
دیفرانسیل عقب چه کاری انجام می دهد؟
یک میل محرک مکانیزم دیفرانسیل عقب را به جعبه دنده یا جعبه انتقال متصل می کند و نیروی موتور را به چرخ های عقب منتقل می کند. نقش دیفرانسیل عقب ساده است: جهت قدرت را از طولی (در امتداد خودرو) تغییر دهید و آن را به چرخ ها هدایت کنید. آیا میدانستید؟تعمیرات دیفرانسیل عقب می تواند به اندازه یک گیربکس برای تعمیر یا تعویض، تا 1500 دلار یا بیشتر باشد. CarBrain بیش از 10 سال تجربه خرید انواع خودروهای آسیب دیده، از جمله خودروهایی که مشکل دیفرانسیل عقب دارند، دارد. چرخ دنده های داخل دیفرانسیل این هدف را انجام می دهند و یک تغییر جهت 90 درجه در امتداد محورهای عقب ایجاد می کنند. نیرو از دیفرانسیل عقب در امتداد محورهای محور که به چرخ ها متصل می شوند و برای حرکت خودرو به جلو می چرخند، منتقل می شود. 
سرویس دیفرانسیل عقب

دنده های داخل دیفرانسیل عقب با روغن دنده غوطه ور می شوند که دنده ها و یاتاقان ها را روغن کاری کرده و برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن ها را خنک می کند. سیال با گذشت زمان تجزیه می شود و براده های فلزی از چرخ دنده ها و یاتاقان ها در مایع جمع می شوند. هر چند وقت یکبار باید تعویض مایع دیفرانسیل عقب انجام شود. روغن دنده باید تعویض شود تا از آسیب دیدن دنده های داخل که به دنده حلقه و دنده پینیون معروف هستند جلوگیری شود. سرویس دیفرانسیل عقب شامل برداشتن پوشش دیفرانسیل عقب، تمیز کردن هر نوع مایع قدیمی از داخل کیس دیفرانسیل، آب بندی مجدد درپوش و افزودن مایع تمیز است. پس از تعویض مایع دیفرانسیل عقب، بیشتر خودروها 20000 تا 40000 مایل را قبل از موعد مقرر طی خواهند کرد.علائم مشکلات دیفرانسیل عقببه طور معمول، هنگامی که دیفرانسیل بد یا مشکلات دیفرانسیل خودرو دارید، دو علامت وجود دارد که متوجه آن خواهید شد: صدای دیفرانسیل عقب - اگر هنگام رانندگی از پشت کامیون یا شاسی بلند خود زوزه می شنوی، ممکن است صدای دیفرانسیل عقب باشد. بسته به شدت مشکل و بارگذاری روی تفاوت، می‌تواند تغییر کند و همچنین بیاید و برود. بسیاری از مواقع به اشتباه تصور می شود که صدای دیفرانسیل عقب به عنوان صدای لاستیک است و نادیده گرفته می شود که منجر به تعمیرات گران تر می شود.نشتی دیفرانسیل عقب - معمولاً مشکلات ناشی از کم بودن روغن دیفرانسیل عقب است. نشتی دیفرانسیل عقب مقصر است، چه در مهر و موم محور، مهر و موم پینیون (محل اتصال میل محرک)، یا درپوش دیفرانسیل عقب. مایع قهوه ای روشن یا مایل به خاکستری روی زمین در قسمت پشتی کامیون شما نشانه نشت مایع دیفرانسیل است. هزینه های تعمیر نشتی دیفرانسیل عقب بسته به اینکه آیا تعمیرات سبک مانند تعویض کاسه نمد روغن یا تنظیم عکس العمل است یا اینکه نیاز به تعمیر اساسی و بازسازی دیفرانسیل دارید می تواند متغیر باشد.
انواع تعمیرات دیفرانسیل عقب

تعویض واشر دیفرانسیل عقب بدیهی است که هر چه تعمیر کمتر مزاحم باشد نشتی روغن دیفرانسیل عقب قبل از ایجاد مشکلات دیگر است. تعمیرات مختلف نشتی روغن عبارتند از: تعویض واشر دیفرانسیل عقب. پوشش دیفرانسیل عقب معمولاً سیلیکونی یا لاستیکی است و ممکن است خراب شود و نشت کند. این ساده ترین راه برای تعمیر است - تنها چیزی که لازم است برداشتن پوشش دیفرانسیل عقب، تمیز کردن سطح آب بندی و آب بندی مجدد پوشش است. همه چیز در کمتر از یک ساعت انجام می شود.مهر و موم پینیون دیفرانسیل عقب. در جلوی دیفرانسیل یک یوغ است که به میل محرک متصل می شود. مهر و موم اطراف یوغ می تواند در طول زمان نشت ایجاد کند، چه به دلیل سوراخ شدن لاستیک یا از سن بالا. تعمیر این کار ممکن است کمی بیشتر طول بکشد زیرا باید یوک را برداشته، مهر و موم را باز کرد و یک مهر و موم جدید بدون آسیب رساندن به آن در جای خود قرار داد.مهر و موم جانبی دیفرانسیل. این مهر و موم مانع از نشت مایع دیافراگم به ترمزهای عقب شما می شود. مزاحم تر است زیرا شفت های محور باید برداشته شوند. مهر و موم های قدیمی که دارای نشتی هستند، قبل از اینکه کل مجموعه در کنار هم قرار گیرند، بسته می شوند و مهرهای جدید با دقت نصب می شوند.سایر تعمیرات دیفرانسیل عقب ممکن است به شرح زیر باشد: تعویض بلبرینگ دیفرانسیل عقب. یاتاقان های جانبی و یاتاقان پینیون وجود دارد که می تواند گود یا خراب شود و باعث ایجاد صدای دیفرانسیل عقب شما شود. این یاتاقان ها بخشی از تعمیرات اساسی دیفرانسیل عقب هستند که برای تکمیل آن سه تا پنج ساعت طول می کشد.تعویض دنده های دیفرانسیل عقب. هنگامی که دندانه‌های چرخ دنده‌ها شکسته یا به شدت فرسوده شده‌اند، باید آن‌ها را تعویض کرد تا صدا و احتمال خرابی از بین برود. این «قطعات سخت» پرهزینه‌ترین اجزا هستند و تعمیرات فقط یک مرحله بدتر می‌شوند.تعویض کامل دیفرانسیل عقب اگر چرخ دنده ها "نارنجک زده" باشند، ممکن است مورد قابل نجات نباشد. در آن زمان است که یک تعویض کامل دیفرانسیل عقب وارد می شود - محفظه، چرخ دنده، یاتاقان، مهر و موم و همه چیز.
هزینه های تعمیر دیفرانسیل عقب
بیشتر مهر و موم ها و بلبرینگ ها به تنهایی ارزان هستند. همراه با چند ساعت کار مورد نیاز برای تعویض آنها، هزینه دیفرانسیل عقب معمولی تعمیر بین 200 تا 400 دلار است. اگر چرخ دنده مورد نیاز باشد، این تعداد یک دسته می پرد. تعمیرات دیفرانسیل عقب که شامل یک مجموعه دنده جدید می شود ممکن است 1500 دلار یا حتی بالاتر بین قطعات و نیروی کار برای تعویض آنها باشد. اینها از جمله قطعات گران قیمت خودرو هستند. همانطور که می بینید، یک دیفرانسیل شکسته می تواند پرهزینه باشد. 
هزینه تعویض دیفرانسیل عقب
اگر تعویض دیفرانسیل عقب تنها گزینه شماست، می توانید به دنبال یک مجموعه کارکرده کامل باشید. یک قطعه مستعمل خوب با گارانتی مناسب بین 1500 تا 2000 دلار نصب خواهد شد. جایگزینی دیفرانسیل عقب با یک قطعه کاملاً جدید بالاتر است و در کل حدود 3000 تا 4000 دلار است. اگر به تعمیرات دیفرانسیل عقب اهمیتی نمی دهید یا این تعمیرات خارج از بودجه شما هستند، می توانید کامیون یا شاسی بلند خود را بفروشید. برخلاف فرآیند فروش ناامیدکننده فروش خودروی آسیب دیده شما به صورت خصوصی، کاربرین آسان و سریع است! به سادگی برای وسیله نقلیه خود در شرایط «همانطور که هست» قیمت درخواست کنید. بر اساس اطلاعات و شرایط وسیله نقلیه شما، ما قیمت منصفانه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. هنگامی که پیشنهاد را قبول کردید، ما هزینه وسیله نقلیه شما را به شما پرداخت می کنیم و آن را تحویل می گیریم. هیچ هزینه ای برای استفاده از خدمات ما وجود ندارد و برای خودروی خراب خود پول دریافت خواهید کرد.

 

https://carbrain.com/blog/rear-differential-repair