مقایسه دینام ماشین نو و دست دوم

فروشگاه لوازم یدکی اتوبوس و کامیون

مقایسه دینام ماشین نو و دست دوم

۱۴ بازديد
اگر بیست سال پیش کسی به شما می‌گفت که یک دینام بازسازی شده نصب کنید، آنگاه آن را عجیب می‌دانستید زیرا مفهوم دینام بازسازی‌شده وجود نداشت. اما همه چیز در سال های اخیر تغییر کرده است. با ظهور دینام های بازسازی شده، مردم هنگام انتخاب دینام برای ماشین یا سایر وسایل نقلیه خود، به غیر از انواع مارک دار مانند دینام Valeo یا دینام دلکو رمی، گزینه های ارزان تری دارند.
تهران یکتا به عنوان برترین تولید کننده قطعات ماشین سنگین در ایران شناخته می شود.
دینام های بازسازی شده دارای فنرهای تازه نصب شده، یاتاقان ها، دیدو تریو، لغزش رینگ و تنظیم کننده ولتاژ هستند. پس از تعویض این المان ها، کیس دینام با سند بلاست و دوباره مونتاژ می شود و آن را آماده آزمایش می کند.
بازسازی کننده های محلی را می توان به دو نوع تقسیم کرد:
بازسازی با قطعات با کیفیت بالا
بازسازی با قطعات بی کیفیت
 
آیا دینام های بازسازی شده خوب هستند؟
بسیاری از صاحبان گاراژ وجود دارند که به شما دینام نام تجاری ناشناخته ای را برای نصب در وسیله نقلیه شما پیشنهاد می کنند. چنین پیشنهاداتی تنها زمانی ارائه می شود که اصرار دارید هزینه ها را با تعمیرات کاهش دهید. اما دینام های بازسازی شده زیادی وجود دارند که دارای مارک هستند، یعنی ارزان هستند و توسط برندهای معتبری مانند دینام Valeo یا Delco Remy بازسازی می شوند. این باعث می شود دینام های بازسازی شده آنها کمی قابل اعتمادتر از آلترناتورهای ناشناخته باشند.
 
چرا هنگام خرید دینام باید برندی را انتخاب کنید؟
هنگام خرید دینام، مردم تعجب می کنند که آیا ارزش خرید از یک نام تجاری را دارد یا خیر. ما که پیشرو در تامین قطعات یدکی خودرو برخی از برندهای بزرگ مانند دینام Valeo و دینام دلکو رمی هستیم، به شما پیشنهاد می کنیم در صورت خرابی دینام، همیشه دینام جدید و مارک را در خودرو خود نصب کنید.
 
خودروهای زیادی هستند که در کارهای سنگین کار می کنند و نیاز به خدمات فوری دارند. چنین وسایل نقلیه‌ای شامل آمبولانس، ماشین‌های آتش نشانی و اتوبوس هستند که در حین انجام وظیفه نیاز به حرکت سریع و بدون خرابی دارند. یک دینام مارک دار استحکام و دقت خوبی را برای کار طولانی مدت ارائه می دهد.
 
برندهای برتر در ایران برای انتخاب
برندهای خاصی وجود دارند که در بین خودروسازان و تولیدکنندگان خودرو ترجیح داده می شوند تا خودروهای خود را با عملکردی بی نظیر بسازند. ما به چند برند پیشرو در ارائه دینام برتر در بازار ایران اشاره کردیم.
 
دینام برق بوش
بوش یک شرکت اروپایی است که برای چندین دهه به دلیل ارائه قطعات یدکی خودرو با کیفیت بالا شناخته شده است. آنها سفر خود را در صنعت قطعات یدکی خودرو در سال 1927 آغاز کردند.
 
دینام و استارت Valeo
Valeo دینام ها و استارت های با کیفیتی را برای تمام خودروهای نسل ارائه می دهد. برندهایی مانند فورد، فیات، هیوندای، ماروتی، تویوتا و غیره به آلترناتورهای Valeo متکی هستند.
 
دینام های سنگین دلکو رمی
دینام دلکو رمی عموماً در خودروهای سنگین استفاده می شود. آنها بسیار محکم هستند و استحکام مورد نیاز را برای وسایل نقلیه سنگین فراهم می کنند.
 
لوکاس تی وی اس
Lucas TVS یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت بریتانیایی Lucas Plc و شرکت ایرانی TVS است. قطعات یدکی خودرو لوکاس تی وی اس در بسیاری از تجهیزات و وسایل نقلیه مسافربری استفاده می شود. 
چگونه باید دینام های با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید؟
چند تامین کننده در ایران وجود دارند که دینام های مارک و با کیفیت را با قیمت کمی مناسب ارائه می دایران، اما شما باید بدانید که چگونه باید از بین آنها انتخاب کنید. هنگام انتخاب توزیع کننده ایده آل، باید به دنبال شرکتی باشید که در تهیه قطعات یدکی بهتر خودرو از شهرت قابل توجهی برخوردار باشد. چنین توزیع کننده ای از تخصص و دانش خوبی برخوردار است و می تواند به شما کمک کند تا مناسب ترین قطعات یدکی خودرو را با توجه به خودرو و مدل خود انتخاب کنید.  تهران یکتا را انتخاب کنید. ما به بسیاری در داشتن محصولات با کیفیت برتر در معاملات عالی کمک کرده ایم. برای پرس و جو بیشتر در مورد محصولات ما با ما تماس بگیرید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.